17 Aralık 2013 Salı

Sosyal Medyada Geri Sayım Kabusu

Sizin de böyle arkadaşlarınız var mı ya da siz de mi böylesiniz bilmiyorum :) Fakat benim çevremde Facebook'ta bir şeyler için geri sayım yapanlar var!


1- Geri sayım yapmayı aklından beceremiyor musun?
2- Senin geri saydığın günler, başkaları için hiçbir anlam ifade etmiyor, bunun farkında değil misin?
3- Sevgilinle kavuşacaksın, evleneceksin 5-4-3-2-1 gün kaldı diye her gün Facebook duvarımı meşgul edeceğine doğru düzgün "Şu Tarihte Evleniyorum!" diye tek seferde yazıp bitiremez misin?

Klavyede tıkır tıkır yazarken seçtiğim kelimelerden de anlayacağınız üzere sinir oluyorum!

Bir de ne için geri sayım yaptığı belli olmayanlar var. Facebook durum bildirimine sadece "5" "4" "3"..... diye yazıyorlar. Neyi saydığını bile bilmiyorum ki!!

Geçen gün yine böyle bir geri sayıma denk gelmiştim ve internette gezip karikatür okuyordum. Tabiki her konu gibi bu konuda da yukarıdaki gibi bir karikatür vardı. Kalbimden vurdu beni, hislerime tercüman oldu :)


Hiç yorum yok: