8 Mayıs 2015 Cuma

Hamilelik Belirtilerim Nelerdi?


Hamile Olduğumu Nasıl Öğrendik? başlıklı yazımda da detaylıca anlattığım gibi, planlı ya da beklenen bir hamilelik yaşamadığım için önceki belirtilerime hiç hiç dikkat etmedim. Filmlerdeki gibi "Ahh başım dönüyor, hamile miyim acabaaa?" demedim anlayacağınız. Ancak hamile olduğumu öğrendikten sonra geriye dönüp baktığımda ben de kendimde birkaç hamilelik belirtisi gördüm ve sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü biliyorum ki hamile kalmak isteyen, deneyen her aday, internette gezip delicesine bu belirtileri izliyorlar.

Hamile olduğumu öğrenmeden önce bir akşam üzeri ofisteki masamda uyuyakaldım!! O an hiç ilgimi çekmemişti, dediğim gibi planlı ve beklenen olmadığı için hamileliğe yormamıştım. Ancak şuan dönüp bakınca ofiste masada uyuyakalmak (İçim geçti demiyorum, dikkat. Kaç dakika olduğunu bile bilmediğim şekilde uyumak diyorum) hiç de normal bir şey değil, hatta doktora gitme sebebidir, hasta mıyım acaba, diye. Nedense önemsememiştim... Zaten uyku halim de her geçen haftada benim hamileliğimin baş kahramanı olmaya devam etti. Nasıl başlarsa öyle gidermiş...

İnternette her yerde yazan ve sanırım her anne adayının ilk andan itibaren hissettiği göğüs ağrısı durumu çok kuvvetli olarak bende de oldu. Hatta ağrı diyesim yok, sancı desem yeridir. Kadının göğüsleri hem büyüyor, hem sancıyor, anlatılmaz yaşanır, o kadar diyeyim... Öyle bir nokta ki üzerinize giydiğiniz kıyafet bile ağrı sebebi olabiliyor, çok enteresan.

Yine internette yazan, sanki regl olacakmışsın gibi his bende hiç olmadı. Aksine, sanki hiç regl olmayacakmışım gibi hissettim. Her zamanki iştah açılması, asabilik, yüzdeki sivilceler görülmedi bu defa.

Bu üç belirti dışında benim farkettiğim hiçbir belirti yaşamadım. Zaten sonrasında da mide bulantısı sıkıntısı çekmediğim için, başlangıçta da böyle bir problem yaşamadım. Anladım ki filmler yalanmış, bizi ciddi ciddi kandırmışlar bizi...



4 yorum:

Unknown dedi ki...

demek masada uyudun
hah ha:)
çok tatlısın

YUUGEN dedi ki...

bende regl ağrısı oldu zamanı da gelmişti bir test ve beklenen şok :)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

kedilievin tarzi, evet hem de ne uyumak :) Hiç kimseciklere söylemedim ama... Sonrasında hamile olduğumda anlattım hep, ben geçen hafta masamda uyudum biliyor musunuz diye :))

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Hazel Çelik, evet öyle oluyormuş. Genelde herkes regl olacakmış gibi hissediyormuş ama olmuyormuş. Bende ise tam aksi, hiç bir his olmadı, şaşırdım hatta. Olsun, nasıl geldikleri mühim değil, sağlıkla vaktiyle gelsinler de :)