28 Mayıs 2014 Çarşamba

Paramı Geri Alabildim

Bugünkü yazım, Cuma günkü yazımda anlattığım İstanbul Bilişim ile yaşadığım sıkıntının sonucu olacak. İlgili yazım için TIK TIK (yeni pencerede açılır).

İstanbul Bilişim'den paramı almayı başardım. 20 Küsür gün paramı işlettiler, sonrasında ise geri taksit taksit ödüyorlar! Geri ödemelerini bile 4 taksitle yapıyor olmaları bile dolandırıcılık gibi geliyor bana. Tamam, ben de taksitle almıştım ama sen bankadan paranı toplu bir şekilde almadın mı? Aldın diye biliyorum. E o zaman bana niye taksitle ödüyorsun? Öyle... 

Bu süreçte neler yaptım? İstanbul Bilişim'i her gün aradım, her gün aynı cevapları aldım ama aramaya devam ettim, www.sikayetvar.com üzerinden şikayet kaydı da açtım. Aklınızda olsun, çok güzel bir site. hemen firma ile iletişime geçip şikayetimi ilettiler ve ardından da şikayetimi yayınladılar. Şikayetim  yayınlandıktan sonra ertesi gün ödemem geldi, ne tesadüf değil mi...

Velhasıl sorunum çözüldü çözülmesine ama bir aydır bu iş ile uğraşıyorum. Neyse, ben yine hatırlatayım İstanbul Bilişim'den bir şey almanızı tavsiye etmiyorum.

Bu konuyu kapatıyorum, unutuyorum, bundan sonra şikayet yazısı gelmeyecek, güzel şeylerden bahsedeceğim, anlatacağım :)

Not: Sevgili Emel Sevren Pınar yazılardaki konuları takip edenlerden, dönüp "Ne oldu, halloldu mu?" diye soranlardan. Çok teşekkür ederim ilgin için ♥ Emel'in güzel evini, birbirinden güzel tatlılarını ve bunların muuhteşem fotoğraflarını hala görmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz, buyurunuz TIK TIK


11 yorum:

Unknown dedi ki...

sonuna kadar haklısın dolandırmanın bi kolu da bu!
ancak yine de geçmiş olsun
sevgiler

Burcu Odacı dedi ki...

Hadi geçmiş olsun :)

Emel Sevren Pınar dedi ki...

nasıl sevindim:) Para sanki benim cebimden çıkmış gibi dertlendim kaç gün:( Hazmedemiyorum bu tip şeyleri, bana ya da sana hiç farketmez. Aldım mı kara listeye, aldım:) sana da çok geçmiş olsun güzeller güzeli. Paranın nasıl zor kazanıldığını biliyoruz, böyle uyanık geçinenlere papuç bırakmamak lazım.
Sabahın bi körü evden çıkıyorsun, dişinden tırnağından arttıyorsun, yok öyleee...
Çok teşekkür ederim ne güzel bir not da yazmışsın benim için:) utandım, kaydım sandalyeden aşağıya doğru hafifçe:)))


bücürükveben dedi ki...

çok sevindim canım, geçmiş olsun, en iyisi gidip, bizzat görerek satın almak....sevgilerimle

Persephone dedi ki...

Geçmiş olsun...Çok sevindim...

Emrah Özdemir dedi ki...

geçmiş olsun. paranı kaptırmadığın için çok sevindim.

Meltem D. dedi ki...

Senin gibi peşini bırakmamak lazım yoksa yanlarına kar kalıyor çok iyi yapmışsın çok sevindim ve umarım bir daha benzer sorunlarla karşılaşmazsın.

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim :) Umarım bu yazıma birileri denk gelir de alışveriş yapmaz bu siteden, tek dileğim bu...

Adsız dedi ki...

sorunu gördüm alışveriş ihtiyacım isteğim gidiverdi ancak kredi kartına taksitle aldığınız ürünün iadesi yine taksitle yapılıyor hepsi öyle yapıyor

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Adsız, doğru olabilir ama ben büyük alışveriş sitelerinde hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. Demek ki denk gelmemişim. Böyle problemler, hem ilgili sitelere ağır bir güvensizlik, hem de bir daha alışveriş yapmama hissi yaratıyor insanda.

endlessopinion dedi ki...

şikayet yazıları niye yazmak istemiyorsunuz ki?
eğer bu yazınızda olduğu gibi insanların tecrübe sahibi olmalarını sağlayacaksanız şikayet yazıları gayet olacaktır...