12 Eylül 2014 Cuma

Paris Son Söz, Teşekkürler - PARİS GEZİ YAZI DİZİSİ #21


Bir hafta gezip iki ay anlattığım, belki çoğunuzu sıktığım bir yazı dizimin daha sonuna geldik. Yazdıklarımı göz ucuyla da olsa takip etmiş olanlarınıza, yorumlarını esirgemeyenlerinize de ayrıca çok teşekkürler.


Her zaman dediğim gibi, bloğumu biraz da kendim için, hafızam için tutuyorum. Bu seyahati bu kadar detaylı yazmam da biraz ondandır; hiç bir detayını unutmayacağım bu sayede ;) Ayrıca bu yazdıklarıma belki bir gün Google aramalarıyla denk gelenlere de umarım ufak da olsa ipuçları verip, katkıda bulunabilirim. Daha ne isteyeyim...


Ancak bu yazının içerisinde sevgili gezi bloğu sahiplerine saygılarımı sunmak da istiyorum. Gezi yazısı yazmak, fotoğraflamak, biraraya getirmek, belli bir düzende sunmak çok zormuş. Her zaman yazdığım laylaylom yazılar gibi değil, aksine bir ön çalışma, araştırma gerekiyormuş. Hiç yoksa çektiğin fotoğrafları seçmek, düzenlemek bile büyük iş... Bu nedenle daha evvel bu kadar çalıştıklarını tahmin etmediğim, ohhh ne güzel geze geze yazıyorlar, diye düşündüğüm gezi bloğu sahiplerinin emeğini çok takdir ettiğimi belirtmek isterim.

Paris konusunu kendi açımdan özetlemem gerekirse de hayal tatillerimden birisini gerçekleştirdiğimi söyleyebilirim. Paris şehri hayallerimdeki gibi çıkmasa bile bir haftayı orada geçirmek, hayatıma böyle güzel bir anı katmak bedelsizdi. Hele ki böyle bir tecrübeyi gerçeğe çeviren, ömrüm boyunca hep seveceğim hayat arkadaşım eşime ve bize eşlik ettiği için canım anneme teşekkür ederim ♥ Benden şanslısı var mı bu hayatta!


Dilerim ki hepinizin hayal tatilleri gerçek olsun. Seneye bakalım nerelere gideceğiz de yine buralarda üç ay anlatacağım, bakalım :)

Sevgilerimizle ♥


* Tüm Linkler Ayrı Pencerede Açılır *




18 yorum:

Unknown dedi ki...

çok tatlı bir çiftsiniz,ve de aile:)
son fotoğraf 10 numara
daha nice tatillere
zevkle takip ettim
mutluhaftasonu

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Git gez ve yaz lütfen !
Bu arada sana / size bayılıyorum bennn. Maşallah bin kere hem de ♥

bücürükveben dedi ki...

Valla asıl ben teşekkür ediyorum, keyifle okudum yazı dizini, Paris hakkında bilmediğim bir dolu şey öğrendim, güzel resimlere baktım. Olur da ben ya da başkası gitmek isterse ilk aklıma gelecek yazı senin yazıların olacak. Bücürük'le Öptük:)

Gökkuşağı Dosyası dedi ki...

Sıkılmak derken? :))
Çooook keyifli, içerikli, dolu dolu bir dizi oldu gerçekten, ellerine, aklına, gezen ayaklarına, gözlerine sağlık!
Çok teşekkür ederiz.:)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkürler ♥ Son fotoğrafı da bilhassa koydum ki şimdiye kadarkilerden farklı olsun istedim.

Umarım hepimiz hayal tatillerimize gider, bol bol anılarla bir ömür geçiririz... Sevgiler ♥

Kizlierkeklikedili dedi ki...

coletté, çok teşekkürler ♥ Gezmesi de yazması da ayrı keyifli benim için.. Sizler de okuyunca keyif aldıysanız ne mutlu ki bana!

Ben de size bayılıyorum amaaa ♥

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Müjde ablacığım çok teşekkürler, umarım herkesin dilekleri gerçekleşir ♥

Okurken sizlerin de keyif alması mutlu etti beni, çok teşekkürler!

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Gokkusagi Dosyasi, Eylül'cüğüm çok teşekkürler, ne mutlu bana ♥ Hadi geçmiş geçmiştir diyelim ama bundan sonra gezdiğin yerleri ben bir de senden okumak istiyorum, sen de yazarsın olmaz mı :) ♥

Ahu Kader dedi ki...

Ben severek okudum tüm bu yazilari canim benim.

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Ahu Kader, Ahu'cuğum çok teşekkürler! Sizlerin okuduğunu bilerek ben daha da keyifle yazdım yazdım durdum, bitemedim aylarca :P Çok teşekkürler ♥

Adsız dedi ki...

bizde ocak ayında Parise gideceğiz,google da ararken buldum, bütün seriyi okudum çok tatlı anlatmışsınız,çok bilgilendirici olmuş ,metro ile ilgilide bir bölümünüz olsaydı keşke,başka bir blogda öyle karışık ve zor anlatmışlarki nasıl yani dedim,gidince göreceğiz artık!emeğinize sağlık,tebrik ederim!gülden ege

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Adsız, ahh ne güzel, çok keyifli ve anılarla dolu bir seyahat dilerim ♥♥♥ Haklısınız, metro konusuna hiç girmedim. Malesef ki hem neresinden tutsan elinde kalacak gibi karşık bir sistem var, hem de eline metro haritasını alıp, cep telefonuna da metro navigasyonunu indirmeden anlaşılamıyor, anlatılamıyorum. Hakkıyla bir yazı çıkmazdı bu konuda benden... Siz iyisi mi gidince bir harita, cep telefonunuza da uygulama edinin, atın kendinizi yollara. Yollar akıyor, bir bakmışsınız varmışsınız :)

Unknown dedi ki...

GÜZEL BİR ÇALIŞMA TEBRİK EDERİM..
BENİM AÇIMDAN FAYDALI OLDU...

EYFEL VE ŞANZELİZE SADECE BİR GÜNÜMÜ ALDI.MERCEDES İ GEZMİŞSİNİZ RENAULT D' ATELİER SİNİ DE GEZDİM...

j'aime la france...

aurevoir

Unknown dedi ki...

Google amcadan paris gezimız için ipuçları ararken rastladım yazınızA. Okadar içten ve guzel yazılmış ki bir solukta okurken bir çok yer gözümde canlandı:) benim de hayallerimin şehri olan parise 3.kez biletimi alıyorum umarım bu sefer gidebilirim �� benim için ön tanıtım gibi olan yazınız için teşekkür etmek istedim. Ayrıca ResimleriNiz aileniz bir harika maşallah diyeyim ve blogunuzu düzenli takip etmeye başlayayım ��

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Özge Nur Demirörs, güzel yorumunuz ve dilekleriniz için çok teşekkürler ♥ Umarım çok güzel anılarla dolu, unutulmaz bir gezi olur!

Kizlierkeklikedili dedi ki...

ali pak, yorumunuz için teşekkürler, ufacık bile olsa bir faydam olsa ne mutlu.

Unknown dedi ki...

Selamlar,
Bir Paris hayranı olarak nette yer alan tüm Paris gezi yazılarını okumuşumdur sanırım. Sizin yazılarınız en keyifli ve en faydalı olanlardan biri diyebilirim. Her yazınıza tek tek yorum yazmak isterim bir zaman bulup ancak şu kadar söyleyeyim; Paris gerçekten güzel bir yer ve siz de çok iyi betimlemişsiniz. Çok doğal ve samimi olmuş. Abartı ve gereksiz kitap bilgisinden uzak. En çok hoşuma giden taraf da siz de benim gibi herkesin Paris'i yerine gizli ve özgürce keşfedilecek Paris'i sevmişsiniz. Ben en çok Montmartre ve St. Michel bölgesini seviyorum. Önümüzdeki yaz bu kez çocuklar ile birlikte gitmeyi planlıyorum. O zaman kadar sizin ve benzer bloglar ile özlem gidereceğiz. Bu yazıları okurken ben de oradaydım diyebilmek ve bir an ortamı hissetmek çok hoş. Emeğinize sağlık.

Haluk BARKAN

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@haluk bey, güzel ve yüreklendirici yorumunuz içi çok teşekkür ederim. Keyifle okumanız ve sizin de oraları keyifle gezmiş olmanız ise ayrı güzel. Sizin için de umarım yeni yeni Fransa ve Paris seyahatleri olur, gezersiniz yeniden bol bol 😊