18 Eylül 2014 Perşembe

Çok Özel Bir Gün



Bugün benim hayatımın iki en önemli insanın doğum günü... Hayat arkadaşım sevgili eşim ve canım annem ♥

Aynı güne denk gelmesi bile başlı başına bir mucize benim gözümde. Tadı çıkartılması, şansımızı ve mutluluğumuzu yeniden hatırlamak için yaratılmış güzel bir tesadüf sadece ♥


Canım Eşim,

Hayatıma girdiğin ilk günden beri dünyam değişti. Her günüm bir öncekinden güzel, iyi ve mutlu... Geriye dönüp de keşke dediğim bir anım bile yok. Seninle mutluyum, seninle daha iyiyim, seninle yürümek istiyorum hayatta. Yeni anılar, mutlu fotoğraflar, birbirinden güzel günler, güçlü durduğumuz ve eğilmediğimiz bir gelecek var önümüzde, biliyorum... İyi ki varsın, iyi ki beraberiz... Bundan sonraki her doğum gününde de beraber olacağız ♥ İyi ki doğmuş ve beni bulmuşsun, hiç bırakmamışsın ♥


Canım Annem,

Çocukluğumdan beri sana notlar yazardım sağa sola; doğum günlerinde ya da aklıma geldikçe... İşte teknolojiye, yoğun tempolara yenildiğimiz an budur; bilgisayar ekranı :) Düzen gereği birbirimizi seçmedik biliyorum ama seçme şansım olsaydı da yine "sen benim annem ol" derdim sana. Hayatımda örnek aldığım, tırnağının ucu kadar olsam dediğim; beni hayatım boyunca daha iyiye taşımak için çaba göstermiş canım annemsin... Nice sağlıklı, mutlu ve beraber yıllarımız olsun, nice güzel seyahatlere gidip, muhteşem anılar biriktireceğiz. İyi ki doğmuşsun, iyi ki varsın ve benim canım annem olmuşsun ♥


15 yorum:

Unknown dedi ki...

Doğum günlerinin aynı gün olması ne kadar güzel bir tesadüf böyle :)
Çok tatlısınız :)
Nice mutlu seneleriniz olsun. Birlikte bol bol anılar ve fotoğraflar biriktirmeniz dileğiyle :)

bücürükveben dedi ki...

Gerçekten çok ilginç bir tesadüf, benim de bir yeğenim, annemle yani anneannesiyle aynı gün doğmuştu, çok şaşırmıştık:) canım nice nice mutlu yıllara annen ve eşinle....

not: kıııız! eşini çok şımartma:)))))))şımarmasın:)))))))

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ne güzel ve ne mutlu bir tesadüf :) Anneciğinin de ,eşinin de doğum günleri kutlu olsun1 Beraberliğiniz uzuuun upuzun yıllar sağlıkla mutlulukla sürsün inşallah!
Bu arada benim sevgili eşimle ,- nurlar içinde kalsın -babacığımın doğum günü de aynı gündür ve hatta bizim evlenme yıldönümümüz de...

Kitapsız Kedi dedi ki...

Doğum günleri kutlu olsun ikisinin de. Annemle eşimin de bir gün var aralarında, ikisini bir kutladığımız oluyor zaman zaman bizim de. Çok güzel bir üçlüsünüz :)

xCoach Incomprehensible dedi ki...

Sevdiğimiz insanların olması çok büyük bir nimet. Kaldı ki sende iki tane var. İkisinin de doom günü kutlu olsun. Pastalardan bana da bi dilim pls.

xoxo

Gökkuşağı Dosyası dedi ki...

En sevdiklerinin aynı gün doğması ne tatlı tesadüf. :) Kocam, babam, teyzem, kendim ve birçok yakın arkadaşım olarak biz eylül doğumlu başaklar, sizleri selamlıyoruz efenim. :) Yaşasın eylül çocukları. :)
Mutlu yaşlar dilerimm!

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs, teşekkür ederiz! Umarım, herkes sevdikleriyle berabere çok güzel anılar biriktirir ♥

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Müjde Dural, Müjde ablacığım çok teşekkürler ♥ Gerçekten çok ilginç bir tesadüf... Pek böyle denk gelmez, gelince de şaşırıyor insan :)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

coletté, çok teşekkürler ♥ Sizinki tam ballı kaymak olmuş :) Nurlar içinde, huzurla yatsın babacığınız...

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Kitapsız Kedi, beraber kutlama olayı biraz sıkıntı oluyor ama :) Birine az yapsan, diğerine çok yapmış oluyorsun... Dengemelek zor :)) Çok teşekkürler ♥

Kizlierkeklikedili dedi ki...

xCoach Incompréhensible, hepimiz sevdiğimiz insanları yanıbaşımızda tutmalıyız, onlarla geçirilen her anın tadını çıkartmalıyız... Pasta konusu ise henüz muamma :) Daha ikisi de kesemedi :)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Gokkusagi Dosyasi, Eylül'cüğüm çok teşekkür ederiz, ikisi de burayı okuyorlar, alınırlar üzerlerine gururlu başaklar :)) Büyük tesadüf, özenle seçmişim :))

Unknown dedi ki...

ay ne hoş,
geçmiş doğum günlerini kutluyorum:)
bu arada sen hayırlı bir evlat,sevgi dolu bir eşsin:)
hep güzellikler yaşamanı diliyorum
sevgiler

Ahu Kader dedi ki...

Gercekten ne güzel bir tesadüf. Iyi ki dogmuslar o zaman.

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Ahu Kader, Ahu'cuğum öyle oldu, çok aradım, buldum :)) Bir yandan da zor oluyor, iki sevdiğin insanı aynı güne sığdırmak ve ikisini de eksik etmeden kutlayabilmek.