15 Temmuz 2015 Çarşamba

Hamile Giyimi - Günlük/Haftasonu Kıyafetleri


Hamile giyimi parçalarında en zorlamayan kalem, günlük/haftasonu giyimi oldu benim için. Adı üzerinde günlük, rahat, ohhh misss gibi :)

Bu alan için de alışveriş yapmak zorunda kaldım, o ayrı konu... Bu alışverişim çok geniş çaplı olmadı diyebiliriz. Evde giymek için iki tane siyah renk hamile taytı aldım öncelikle. Evde dediğime bakmayın, "Bacaklarım pek güzel şekerim benim" derseniz kesinlikle sokak kıyafeti olabilir sizin için. Ancak ben kendine tayt yakıştırmayanlardanım, sadece evde giydim. Ev derken, baya baya yeri gelince piyama bile oldu o benim için :) Ayrıca evde ve pijama niyetine giymelik bir tane siyah hamile eşofmanı, bir tane de sokakta giymek için siyah hamile eşofmanı aldım. Ancak sokakta giymek için aldığım eşofman yanlışlıkla kendini kurutma makinesinde bulunca malesef ki popocuğuma sığmaz oldu, sizlere ömür :) Sonunda bir eşofman, iki taytı her yerde giyer oldum, özet budur :)

Ev ve haftasonu üstlerimi ise "A" kesim penye tshirtler, eşimin tshirtleri, eşofman üstleri, rahat penye blüzler olarak yelpazelendirdim. Haftasonu giyimi benim için hiç problem olmadı açıkçası. Hele ayağıma da bir spor ayakkabı çekince ohh çok rahat ettim.

Kot mevzusunu ise iki tane hamile kotu alarak çözdüm. Birini biraz daha kalın kumaşlı (kış sonu, bahar kullanımı için), diğerini ise incecik ve esnek mi esnek kumaşlı tayt niyetine (bahar sonu, yaz kullanımı için) seçtim. 

Penye üstlerimin üzerine haftaiçi giydiğim ince penye hırkalarım ve fularlarımla asortik hareketler yapmaktan ise geri kalmadım tabi.

30. Haftadan ve ısınan havalardan sonra kendime bir kaç tane uzun elbiseler aldım. Artık doğum iznimde hergün tiril tiril onları giyeceğim.

Rahatlık, rahatlık, rahatlık işte bütün mesele bu... Bir de pamuklu kumaşlar... Hamilelik böyle bir şey ki...





4 yorum:

birdunyafikir dedi ki...

Ablam hamileliginden kalan bir kac pantolon verdi sagolsun. Bir tanesi kremle gri arasi, neyle giysen gidecek bir parca. Evde 4 pantolonum var ama bu resmen uniforma oldu:) Normalde dar giyince daralan bir insan oldugum icin tum kiyafetlerim genisceydi zaten. O yuzden simdilik pek problem yok. Ama bu ay kilo alma hizim artti;-/ bakalim neler olacak:)

YUUGEN dedi ki...

doğumdan sonra içine girebildiğim tek şey hamile pant. :((
en acil şekilde alışveriş yapmam gerekli 9 ay boyunca giymekten zaten sıkıldım yırtıp atasım geliyor :)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

beyza aydin baser, işte tüm hamilelerde aynı: üniforma durumu :)) Ben artık son aya girdim, pantolonlarla bile fenalık basmaya başladı, bol elbiseler hayat kurtarıcım oldu.
sonu çok güzel olacağı için her şeyi çekmeye hazırız ::)

Kizlierkeklikedili dedi ki...

Hazel Çelik, ah bu durum doğru demek ki... Bana da etrafımızdaki herkes "Daha çok söylenme, o kıyafetleri bir üç ay daha giyeceksin" diyorlar, abartmayın diye burun kıvırıyordum ama doğru demek ki...

Ben de şimdiden çok sıkıldım aynı takımları giymekten, doğumdan sonra da giyme fikri hiç hoş değil gerçekten :/