12 Mayıs 2016 Perşembe

E-Bebek Üçkağıtçılığı

Her anne baba ve adayının vazgeçilmez adreslerinden birisidir Ebebek dükkanları ve internet sitesi. Hem çok çeşitl, hem de fiyatlarıyla gayet uygundur her anlamda. Ancak bu defa şikayet edeyim biraz, yazayım da burada dursun istedim.

Evvelki hafta Can oğlumuzun ihtiyaçları için Ebebek mağazasondan alışveriş yaptık. Şansımıza da kampanya yapmışlar, 150tl'lık alışverişe 50tl hediye çeki veriyorlar. Ayıptır söylemesi bunu hesap etmeden gayet üzerinde bir toplamla alışverişimizi tamamladık, çıkışta da hediye çekimizi aldık. Gayet güzel, çok güzel.... Peki neler mi oldu sonrasında:

* Hemen aynı gün hediye çekimizi kullanmak istedik. Çünkü hazır gelmişken başka ihtiyaçlarımızı da karşılamayı planladık. Ancak hediyhe çekinin 1 saatten sonra aktif olacağını öğrendik, kullanamadık. Peki.

* İki hafta sonra başka ihtiyacımız için yolumuz yine bir Ebebek mağazasına düştü. O ihtiyacımızı bulamadık ama bir daha gelmemek adına bari formül sütününden alalım nasılsa içiyor, diye düşündük. Kasaya geldik çekimizle birlikte. Bu indirim çeki gıda ve bezlerde geçerli değilmiş. Peki.

* Formül sütü bıraktık, bari oyuncak alalım dedik ve 49,90tl'lık olan bir hediye seçtik ki 50tl'lık çekimiz tam karşılasın. Kasaya geldik. Ürünümüzün tutarı, indirim çekimizin tutarından 10 kuruş daha az olduğu için sistem çalışmıyormuş, net 50tl'yı geçmeliymişiz. Yani hediye indirim çekini kullanıp çıkmak mümkün değil, 1 tl dahi olasa mutlaka para harcayıp çıkacaksın. Peki.

* Kasa kenarında duran bir şeyleri bana satmaya çalıştılar, saçma sapan  şeyler hepsi. İçlerinde en ucuzu lolipop alayım dedim, gıda olunca hediye çekinin onu karşılamadığını hatırlattılar bana. Ben de biberon temizleyici almayı tercih ettim, kullanabileceğimizi düşündüm. Bu arada Baby&Me markasının temizleyicisini aldım, çöp resmen.Onun yerine doğal içerikli Green Clean markasına devam... Peki. 

* Toplam tutar 59.90tl tuttu. Yani hediye indirim çekime ilave olarak 9.90tl daha fazla ödedik. Ödememizi nakit yapmayı tercih edince, kasadan ayrılmadan önce para üstümü rica ettim. Kuruşlarının olmadığını söyleyerek para üstünü de vermediler. Yani benden 10 kuruş için 10tl daha isteyen dükkan, bana 10 kuruş para üstümü veremedi, vermedi! Peki.

Bu ülkede malesef ki birisi size hediye çeki, indirim vs veriyorsa şüphelenin. Altında mutlaka bir üçkağıt vardır.

Ebebek de şu zmana kadar gayet güvendiğim bir markaydı ki pat diye patladı bizim için. Joker mağazaları fiyat olarak biraz daha yüksek olsa da indirimleri, çekleri, Hopi üyeliği,  satış sırası ve sonrasındaki destekleri tek geçilir. Demek ki inandığın marka daha önemli, Joker ile devam...

1 yorum:

Hazel Çelik dedi ki...

bizde bugün gelen mesajla indirim var diye taaa viaporta gittik. tekstil ve ayakkabıda %40 indirim var dediler !! çok sinirlendim inan zaten mağaza bizim salon kadardı zaten hiç bir şey yoktu böyle üçkağıtçılık görmedim orada da söylendim kadının biri sizde mi gelen indirim mesajına inanıp geldiniz dedi evet dedim !! herkes hayal kırıklığı içindeydi mağazada... yazıklar olsun harcadığım benzin parasına yanarım !!