14 Ocak 2014 Salı

Sevgili Yemek Bloggerları

Sevgili Yemek Bloggerları, 
Hepiniz çok fenasınız! Mahvoldum buralarda... Hepiniz muhteşem yemekler yapıyorsunuz, tariflerinizi paylaşıyorsunuz, bir de utanmadan üzerinde dumanı tüten fotoğraflarını da yazılarınıza ekliyorsunuz! Gün içerisinde hepinizin bloglarında sayfa karıştırıyorum, birinize bakarken yeninizi keşfediyorum... 

Zaten iştah konusunda sıkıntılarım var, malum :) Bir de fotoğraflara baktıkça içim gide gide, akşam işten çıkıp eve zor varıyorum. "Hanım, hanımmm! Sen de bakma, allah allah!" diyebilirsiniz, işin orası çürük :)  

Şaka bir yana, hepiniz muhteşemsiniz! Bayılarak takibinizdeyim! Sayenizde öyle güzel trifler öğrendim ki. Hepinizin ellerine sağlık!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

günaydın,
yemek blogerı değilim ama yemek postlarım oluyor.
ben de senin gibi düşünüyorum,bazı şeyleri deniyor ve sonuca bayılıyorum.
çok sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar:)
Blog tanıtımlarında ki yazınızın kediler kısmı ilgimi çekince sayfanıza geldim:)
Çünkü ailece bizde kedi hayranıyız.Kızımın zeytin ile çakıl isimli.
oğlumun da rıfkı ile zarife isimli 2 şer kedileri var.Bu arada rıfkı ile zarife zeytin beyle çakıl hanımın çocukları:)

Sayfanıza gelince yazınızı tebessümlerle okudum:)
Yakın olsaydık ben size,paylaştıklarımı tattırır fikrinizi de alırdım.Bana da ailemin dışında biri olarak gurmelik yapardınız:)ama maalesef bu olanaksız gibi:(
Sevgilerimle...



Kizlierkeklikedili dedi ki...

@havva peynirci, gerek yemek bloggerlarından, gerekse de senin gibi dönem dönem yemek yazısı yayınlayanlardan öyle güzel şeyler öğreniyorum ki... pek çoğunu uygulamak için zamanım olmuyor ama kendime ufak notlar alıyorum, bazılarını da hemen akşamına yapıyorum sayenizde :))

Kizlierkeklikedili dedi ki...

@sevalce lezzetler, hoşgeldiniz öncelikle, yorumunuz çok mutlu etti beni! Bizim de iki kedimiz var, Pisi ve Çakıl... Yani birer tane adaşımız var :))

Hemen bloğunuza abone oldum zaten, bayıldım, bayıldım, bayıldım, ellerinize sağlık!

Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler, kim bilir belki bir gün denk düşeriz :)

Sevgilerimle!