12 Şubat 2014 Çarşamba

Kötü Ruhlarının Cehennemindekiler

Ağzıma dahi almak istemediğim vahşeti hepimiz biliyoruz... Günlerdir içerisinde yaşıyor, gece uykularımızda kabuslar görüyoruz... Artık üzerine konuşacak bir kelimeye dahi gerek duymuyorum... Bu gördüğümüz Türkiye'de ve Dünya'da hayvanlara yapılanların sadece binde biridir, sadece bilgisayar ekranımıza denk geldi de haberimiz oldu... Bu kötülükteki bir insan ruhu, bugün kediye işkence ediyorsa, yarın çocuğa, öbür gün yetişkine işkence eder!

Ben bu konudan yola çıkarak, böyle kötülükler yapabilen insanlar hakkındaki birkaç fikrimi paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu fikirlerim kesinlikle "Psikolojisi bozuk, ondan böyle davranıyorlar, psikolojik olarak düzgün olan insan böyle yapmaz, tedavi edilse düzelir, o da insan, böyle olmayı o seçmedi....bıdı bıdı bıdı" değildir! Bu düşünce şeklini benimsemem mümkün değil... Böyle düşünen insanlar, aynı şeyi çocuk katili terörist için de düşünüyorlar mı? Ya da işkenceci katiller, sapıklar, tecavüzcüler için? Onlar yargılansın, değil mi? Halbuki sizin düşüncenize göre onların da psikolojisi bozuk, onlar da böyle olmak istemezlerdi...

Benim tek kabulüm şudur ki "Bazı İnsanlar Sadece Kötüdür"... İyi insan olmaktan bizler övüç duyabiliyorken, aksi şekilde kötü insanların da varlığını kabullenmek bu kadar zor olmamalı... Kötülük yapan insanların kötü olduğunu, hem bu dünyada çekmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Böyle kötü bir ruhla yaşamak ne kadar zordur düşünsenize, kendi kendilerinin cehennemindeler... Hem olaya şöyle de bakabilirsiniz ki, kendi kötü ruhlarının cehenneminde yaşamaktan dolayı da psikolojileri bozuluyor olabilir, kim bilir? Her gün içten içe kötülükle kavrulmak, her saniye o cehennemde yanmak...

Kötülerin ülkemizdeki kanunlarla doğru şekilde yargılanabilmesi için sen de sesini duyur!


***** HAYTAP'ın açıkladığı resmi gösterin gün ve saatleri Türkiye geneli için şöyledir:

İstanbul Nişantaşı
Yer : Nişantaşı Kedili Sanat Parkı
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 13.00
******************************
İstanbul Galatasaray Lisesi Önü
Yer : Galatasaray Lisesi Önü
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 14.30
***************************
İstanbul
Yer : Kadıköy - Boğa Heykeli
Tarih: 16.02.2014
Saat : 15.00
*********************

Kayseri Eylemi
Yer : Kayseri ALMER Önü
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 12.30

********************
Muğla - Ortaca
Yer : Ortaca Belediyesi Yanı, TÖREN ALANI
Tarih: 12 Şubat 2014
Saat : 17.00

****************************
Bartın
Yer : Cumhuriyet Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat 14.00
**********************
Ankara
Yer : Sakarya Cad: Kızılay - Caddesi
Tarih :15.02.2014
Saat : 14.30
**********************
İzmir
Yer: Konak YKM Önünden Toplanma-Cumhuriyet Meydanı Üzerinden Gündoğdu
Meydanına Yürüyüş ve Basın Açıklaması
Tarih: 16.02.2014
Saat: 13.30

************************************
Antalya
Yer : Sarampol Kapalı Yolu Halk Bankası Önü
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
************************************
Eskişehir
Yer : Adalar Migros Önü
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.30
*************************
Bandırma
Yer : Cumhuriyet Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.30

*************
ÇANKIRI
Karatekin Parkı
Saat 15.00
16.2.2014 PAZAR
*******************
Trabzon
Yer : Meydan Parkı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
*********************
Çanakkale
Yer : İskele
Tarih : 16.02.2014
Saat : 15.00
******************
Adana
Yer : Atatürk Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 14.00
*******************
Konya
Yer : Zafer Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 16.00
*******************
Bodrum
Yer : Belediye Meydanı
Tarih : 15.02.2014
Saat : 13.00
*******************
Bitlis - Tatvan.
Yer : AVM Önü.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
********************
Malatya
Yer : Malatya - Eski Belediye Binası Yerine Yapılan
Emekliler Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 12.00
*************************
BURDUR
Yer : Cumhuriyet Meydanı.
Tarih : 14.02.2014
Saat : 15.30
***************************
Batman
Yer : Atatürk Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
****************************
Tekirdağ.
Yer : Tuğlalı Park.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 14.00
*****************************
SİLİVRİ
16 ŞUBAT SİLİVRİ SAHİL SAAT 13:00
***********************************
BURSA
15 ŞUBAT - SAAT 17.00
SEYREKÜSTÜ MEYDANI
**********************************






17 yorum:

Kitapsız Kedi dedi ki...

İyi niyetinden şüphem yok.Ancak "kötü insanların da varlığını kabullenmek bu kadar zor olmamalı" lafına biraz itirazım var.İyi insanlar, kötü insanlar, peki bu ayrıma tamam. Ama kötü bir insanın beynindeki pislikleri masum bir canlının üzerinde tatmin etmesini de mi kabullenmeliyiz? Aa zavallı, o kötü bir insan, zaten kendi cehenennemini yaşıyor mu demeliyiz? O paragrafına öyle bir takıldım ki, neredeyse acılar içinde ölen masuma değil de, bunları yapabilen o kötü insana üzülmememiz gerektiği sonucunu çıkardım.

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Kitapsız Kedi, yazdıklarımın bir kişi tarafından bile böyle yorumlanması beni o kadar üzdü ki... Ben aksine, kötü insanların "kanunlarla" cezalarını çekmelerine, bir de kendi iç cehennemlerinde tüm acılarıyla yaşamalarını savunuyorum... Şu son olaydan sonra herkes o kadar çok "bu kötülükler insanın suçu değil, psikolojisi bozuk, yoksa öyle olmaz" fikirli yazı okudum ve sinirlendim ki, anlatamam... Tek derdim, "o insanlar kötü" ve "kötü" olarak gerekli tüm cezaları çekmeliler... Kötülüklerinin savunması psikolojileri olmamalı, "yazık adama" olmamalı... O kötülükteki bir insanın haline üzülmektense, daha beter olması ve bu konuda yanlış yorumlanmamak tek dileğimdir...

Burcunun Dünyası dedi ki...

Artık akşamları eve gidip kızları kucağıma aldığımda o caninin yaptıkları aklıma geliyor ve içim sızlıyor...
O ve onun gibilerin hem kendi cehennemlerinde hem de alacakları cezalarda yanıp kavrulmaları dileğiyle...

Kitapsız Kedi dedi ki...

Seni üzmek kesinlikle istemem. Yazından yanlış bir çıkarım yaptığımı düşünelim o halde. Amacım asla yargılamak değil. Hele ki senin gibi bir kediciyi, asla.

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Burcunun dünyası, aynı şekilde bende de o durum var :( Biz kedilerimizi koklaya koklaya öperken... offf...

Ceza almaları tarafına daha çok takılmalıyız bence... Ülkemizdeki kanunların yeniden düzenlenip, yerini bulması adına, bu Pazar günü hepimiz sokaklarda olmalıyız...

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

kitapsız kedi, hepimiz aynı tarafta ve aynı üzüztülerdeyiz... kanunların yeniden düzenlenmesi adına Pazar günü sokaklara dökülmek, elimizden tek gelen budur... Anlayışın için çok teşekkür ederim...

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Haytap'tan açıklanan resmi gösteri yer ve saatleri şöyledir:

İstanbul Nişantaşı
Yer : Nişantaşı Kedili Sanat Parkı
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 13.00
******************************
İstanbul Galatasaray Lisesi Önü
Yer : Galatasaray Lisesi Önü
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 14.30
***************************
İstanbul :

Yer : Kadıköy - Boğa Heykeli

Tarih: 16.02.2014
Saat : 15.00
*********************

Kayseri Eylemi
Yer : Kayseri ALMER Önü
Tarih: 16 Şubat 2014
Saat : 12.30

********************
Muğla - Ortaca
Yer : Ortaca Belediyesi Yanı, TÖREN ALANI
Tarih: 12 Şubat 2014
Saat : 17.00

****************************
Bartın
Yer : Cumhuriyet Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat 14.00
**********************
Ankara
Yer : Sakarya Cad: Kızılay - Caddesi

Tarih :15.02.2014

Saat : 14.30
**********************
İzmir

Yer: Konak YKM Önünden Toplanma-Cumhuriyet Meydanı Üzerinden Gündoğdu

Meydanına Yürüyüş ve Basın Açıklaması

Tarih: 16.02.2014

Saat: 13.30

************************************
Antalya

Yer : Sarampol Kapalı Yolu Halk Bankası Önü

Tarih : 16.02.2014

Saat : 13.00
************************************
Eskişehir

Yer : Adalar Migros Önü

Tarih : 16.02.2014

Saat : 13.30
*************************
Bandırma
Yer : Cumhuriyet Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.30

*************
ÇANKIRI
Karatekin Parkı
Saat 15.00
16.2.2014 PAZAR
*******************
Trabzon
Yer : Meydan Parkı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
*********************
Çanakkale
Yer : İskele
Tarih : 16.02.2014
Saat : 15.00
******************
Adana
Yer : Atatürk Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 14.00
*******************
Konya
Yer : Zafer Meydanı
Tarih : 16.02.2014
Saat : 16.00
*******************
Bodrum
Yer : Belediye Meydanı
Tarih : 15.02.2014
Saat : 13.00
*******************
Bitlis - Tatvan.
Yer : AVM Önü.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
********************
Malatya
Yer : Malatya - Eski Belediye Binası Yerine Yapılan
Emekliler Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 12.00
*************************
BURDUR
Yer : Cumhuriyet Meydanı.
Tarih : 14.02.2014
Saat : 15.30
***************************
Batman
Yer : Atatürk Parkı.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 13.00
****************************
Tekirdağ.
Yer : Tuğlalı Park.
Tarih : 16.02.2014
Saat : 14.00
*****************************
SİLİVRİ
16 ŞUBAT SİLİVRİ SAHİL SAAT 13:00
***********************************
BURSA
15 ŞUBAT - SAAT 17.00
SEYREKÜSTÜ MEYDANI
**********************************

Depresif Ayu dedi ki...

Bazen o kişilerden daha kötü birisi olduğumu düşünüyorum çünkü idam cezasının olmadığı bir ülkede yaşadığıma üzülüyorum bu tür haberleri okuduğumda.

Neymiş efendim çocukken travma yaşamış olabilirmiş, falanmış filanmış. Hiç anlamam. Birisi kötüyse kötüdür o kadar. Herkes hayatında bir sürü zorlukla karşılaşıyor ama gidip bir başkasına zarar vermiyoruz kendi yaşanmışlıklarımızı bastırmak için. Ben kötülüğün çevresel faktörlerle sonradan edinilen bir davranış biçimi olduğuna inanmıyorum, genlerle gelen bir şey bu. Bu yüzden böyle rezil yaratıkların kötü davranışlarının altında insani bir yön arama saçmalığını yapamam.

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Depresif Ayu, çok haklısın... çevredeki çoğu kişi, kötü kişiye insani bir yön ekleyerek onu kabul edilebilir kılmaya çalışıyor... malesef ki çok yanlış... halbuki sadece kötüler...

bücürükveben dedi ki...

kedimin yanlışlıkla bazen kuyruğuna veya patisine bastığım oluyor, yarım saat özür diliyorum, bir de böyle haberleri duyunca - bu arada ben o tür videoları ASLA tıklamıyorum bakamam biliyorum- zaten perişan oluyorum sırf habere bile- kahroldum...bunların tedavi edilmeyeceklerini biliyorum, çünkü vaktiyle seri katillerle ilgi çok makale okudum, polis kayıtları, psikoglar psikiytarlar uzmanlar, doktorlar hepsi bunları tek tek incelemiş, hepsi de çocukken hayvanlara işkence yapmışlar sonra da sıra çocuklara, yetişkinlere gelmiş...ve en önemlisi kaç makalede okudum hepsi şöyle demişlerdi bunlar sosyopat (psikopat) ve bunlar ASLA PİŞMANLIK DUYMAZLARMIŞ yaptıklarından o yüzden tedavi de mümkün değil bunu cezaevine koysunlar inşallah da orada şişlesinler gebersin yaşamasın .....iblis bunlar..
:(( çok üzgünüm:((

bücürükveben dedi ki...

Hayvan öldürenler sonra nasıl seri katil oluyorlar, örnekleriyle okunması gereken bir yazı...çocukları hayvana eziyet eden aileler BİR GÜN SIRA KENDİLERİNE GELECEĞİNİ BİLSİNLER...

http://haytap.org/index.php/201402114961/konuk-yazarlar/haytap-onur-kurulu-uyesi-prof.dr.-atasoy-un-kedi-cinayeti-sonrasi-okunma-rekoru-kiran-yazisi

Aner dedi ki...

Bana en yakin olan Izmir. Ayin 16sinda orada olacagim. Birkac blogtata yorum yapmistim Soylenecek o kadar soz var ki.. ama neyse diyorum susuyorum. Umarim bu yuruyuslerimiz, ayaklanmamiz ise yarar demekten baska birsey diyesim yok..

Gokkusagi Dosyasi dedi ki...

Yok yok yok! Bunun yumuşatılacak, "bir de şurasından bakalım" denecek hiç bir tarafı yok!!!
Bu pislik bir şeytan tohumu ve bence yaşamaya, nefes almaya da hakkı yok. İdam yok diye üzülen arkadaşa katılıyorum. Lavaboya düşen minicik sineği kurtarmak için bir saat uğraşan bir insanım, çiçek bile koparamam şu hayatta ama şu herif acı çekerek ölecek deseler, sevincimden havalara uçarım.
Bu arada size kesinlikle katılıyorum ve yıllardır ben de her yerde bunu dile getiriyorum: Hayvana karşı şiddeti küçümseyenler, önemsemeyenler! Bugün kediye, köpeğe; yarın size! En sevdiğinizin, çoluk çocuğunuzun başına gelsin de o zaman göreyim sizi!

Ama bunların kendi kötü ruhlarının cehenneminde yaşayacaklarına, daha doğrusu bundan dolayı mutsuz olacaklarına ne yazık ki katılamıyorum... Keşke dediğiniz gibi olsa... Ama psikopatlarda empati duygusu ve pişmanlık olmaz ki... Vicdanları yok ki azapları olsun... Nasıl olacak? Bizim cehennem dediğimiz şeyi cennet olarak görüyor bu soysuzlar...
Neyse, lastik gibi uzatmayayım.. Çok dertliyim çok bu konularda...

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

bücürükveben, aynen, bizde de özür merasimleri oluyor, gözlerden öpmeler, ödül mamaları, kucaklamalar...

Çok tehlikeli insanlar bunlar ama kanunlarımıza göre "kabahat" işliyorlar ve "mal"larına zarar veriyorlar...

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Aner, ben de bu konuda konuşmaktan, okumaktan yoruldum artık, üstümde sürekli bir mutsuzluk hali... Umuyorum ki bu yürüyüşlerle, hepberaber bir şeyleri değiştirebiliriz...

Kızlı Erkekli Kedili dedi ki...

Gökkuşağı Dosyası, herkeste konuyu yumuşatma eğilimi var... Büyük ihtimalle yumuşatılırsa kabullenmek ve katlanmak daha kolay oluyor bizler için...

Kedi Butik dedi ki...

Ben de yarın Nişantaşı'nda olacağım. Pankartlarımı hazırladım, oradaki kedi ve köpekler için mama çantamı da hazır ettim.
Var gücümüzle sesimizi duyurmaya çalışacağız. Umarım bir farkındalık yaratabiliriz artık !